نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

آخرین نظرات

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اصول حسابداری پیمانکاری در نرم افزار حسابداری سانیران

طبق اصول پذیرفته شده حسابداری در صورت احراز تمام ضوابط زیر ، حسابداری پیمانکاری باید به روش درصد پیشرفت کار انجام گیرد:

  •  نتیجه پیمان را بتوان بطور منطقی پیش بینی کرد؛ یعنی بتوان مخارج لازم برای تکمیل پیمان و همچنین در جه تکمیل پیمان را در تاریخ گزارش به وضوح شناسایی کرد تا امکان مقایسه عملکرد واقعی با برآوردهای قبلی ایجاد شود.
  •  مسولیت و اختیارات پیمانکار با صراحت در قرارداد مشخص شده باشد.
  •  طرفین قرارداد توانایی ایفای تعهداتی را که طبق قرارداد پذیرفته اند، داشته باشند.
  •  نسبت به وصول مبلغ پیمان اطمینان کافی وجود داشته باشد.

ادامه مطلب در سانیران : حسابداری پیمانکاری سانیران

  • نرم افزار حسابداری سانیران
  • ۰
  • ۰

نرم افزار جامع بازرگانی یکی از ماژول های نرم افزار جامع حسابداری سانیران، با ارائه راهکارهای مناسب و استاندارد و به ترتیب شروع فرآیند از سیستم انبار، تدارکات، فروش، خزانه‌داری، مدیران و رؤسای واحدهای تجاری را در پیشبرد اهدافشان یاری کرده و پاسخگوی تمامی نیازهای واحدهای بازرگانی، تجاری است.

در مجموعه نرم افزارهای یکپارچه سانیران کلیه ماژول های سیسم به صورت کاملا همگن با هم در ارتباط بود و با مدیریت و آرشیو اطلاعات مرتبط با بخش‌های تجاری، سهولت و دقت می‌توان عملیات بازرگانی را حداقل خطا، به ثمر رساند.


ادامه مطلب را در سانیران بخوانید : نرم افزار جامع بازرگانی سانیران

  • نرم افزار حسابداری سانیران
  • ۰
  • ۰

امروزه، استفاده از سیستم یکپارچه خرید ، به منظور تأمین بموقع کالا، از مهمترین نیاز سازمانها می‌باشد. در این راستا، زیرسیستم تدارکات داخلی از نرم افزار جامع حسابداری سانیران با فراهم آوردن بستر خرید بموقع و اقتصادی کالا و خدمات، گاهی در زنجیرۀ سیستم یکپارچۀ سازمانها برداشته است.

در سیستم تدارکات داخلی سانیران مراحل خرید به گونه‌ای طراحی گردیده است که قوانین و استانداردهای موجود سبب کنترل مضاعف گردیده و می‌توان در هر لحظه با اطلاع از وضعیت خرید تصمیم‌گیر مناسب‌تری را اتخاذ نمود.


قابلیت های نرم افزار تدارکات داخلی سانیران

  1. امکان اعمال روند خرید در پروسه تأمین کالا
  2. امکان ارسال استعلام کالا
  3. امکان تعیین حوزۀ فعالیت فروشندگان کالا و خدمات
  4. امکان پیسشنهاد فروشندگان در حوزۀ کالا و خدمات مربوطه
  5. امکان ثبت پیش فاکتور فروشندگان

برای مشاهده تمامی امکانات این سیستم به سانیران بروید : نرم افزار تدارکات داخلی سانیران

  • نرم افزار حسابداری سانیران
  • ۰
  • ۰

صدور فاکتور خرید یا فروش و نحوۀ تسویه حساب در سیستم فروشگاهی سیان

 با توجه به اهمیت ثبت بهنگام و دقیق عملیات دریافت و پرداخت و رویدادهای مالی، در سیستم فروشگاهی سیان، سیستم خرید و فروش مستقیماً با سیستم دریافت و پرداخت در ارتباط بوده و پس از ثبت فاکتور، قبض مربوط به آن بطور اتوماتیک نیز صادر و به سیستم دریافت و پرداخت ارسال می‌گردد.

بدین معنی که، در نرم افزار سیستم فروشگاهی سیان، متناسب با صدور فاکتور خرید یا فروش، بلافاصله پنجرۀ قبض دریافتی یا پرداختی فاکتور مورد نظر باز شده و کاربر می‌تواند همان لحظه متناسب با فاکتور ثبتی خود، قبض دریافتی یا پرداختی فاکتور را صادر نماید.


  خواندن ادامۀ مطلب در سانیران

  • نرم افزار حسابداری سانیران