نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

امروزه، استفاده از سیستم یکپارچه خرید ، به منظور تأمین بموقع کالا، از مهمترین نیاز سازمانها می‌باشد. در این راستا، زیرسیستم تدارکات داخلی از نرم افزار جامع حسابداری سانیران با فراهم آوردن بستر خرید بموقع و اقتصادی کالا و خدمات، گاهی در زنجیرۀ سیستم یکپارچۀ سازمانها برداشته است.

در سیستم تدارکات داخلی سانیران مراحل خرید به گونه‌ای طراحی گردیده است که قوانین و استانداردهای موجود سبب کنترل مضاعف گردیده و می‌توان در هر لحظه با اطلاع از وضعیت خرید تصمیم‌گیر مناسب‌تری را اتخاذ نمود.


قابلیت های نرم افزار تدارکات داخلی سانیران

  1. امکان اعمال روند خرید در پروسه تأمین کالا
  2. امکان ارسال استعلام کالا
  3. امکان تعیین حوزۀ فعالیت فروشندگان کالا و خدمات
  4. امکان پیسشنهاد فروشندگان در حوزۀ کالا و خدمات مربوطه
  5. امکان ثبت پیش فاکتور فروشندگان

برای مشاهده تمامی امکانات این سیستم به سانیران بروید : نرم افزار تدارکات داخلی سانیران

  • ۹۴/۰۷/۱۰
  • نرم افزار حسابداری سانیران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی