امروزه، استفاده از سیستم یکپارچه خرید ، به منظور تأمین بموقع کالا، از مهمترین نیاز سازمانها میباشد. در این راستا، زیرسیستم تدارکات داخلی از نرم افزار جامع حسابداری سانیران با فراهم آوردن بستر خرید بموقع و اقتصادی کالا و خدمات، گاهی در زنجیرۀ سیستم یکپارچۀ سازمانها برداشته است.
در سیستم تدارکات داخلی سانیران مراحل خرید به گونهای طراحی گردیده است که قوانین و استانداردهای موجود سبب کنترل مضاعف گردیده و میتوان در هر لحظه با اطلاع از وضعیت خرید تصمیمگیر مناسبتری را اتخاذ نمود.
قابلیت های نرم افزار تدارکات داخلی سانیران
- امکان اعمال روند خرید در پروسه تأمین کالا
- امکان ارسال استعلام کالا
- امکان تعیین حوزۀ فعالیت فروشندگان کالا و خدمات
- امکان پیسشنهاد فروشندگان در حوزۀ کالا و خدمات مربوطه
- امکان ثبت پیش فاکتور فروشندگان
برای مشاهده تمامی امکانات این سیستم به سانیران بروید : نرم افزار تدارکات داخلی سانیران
- ۹۴/۰۷/۱۰