نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

نرم افزار حسابداری نمایندگی در اصفهان

آخرین نظرات

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی نحوه ایجاد حواله انبار در نرم افزار فروشگاهی سیان

حواله انبار

ابتدا از سربرگ انبار و کالا، از منوی انبار، بر روی آیکن حوالۀ انبار جدید، کلیک کرده و در صفحۀ باز شده در لینک انبار مبدأ، با کلیک بر کمبو، انبار مبدأ و در لینک انبار مقصد با کلیک بر کمبو، انبار مقصد را انتخاب می‌کنیم. لینک‌های شماره و تاریخ به صورت خودکار در سیستم نمایش داده می‌شوند. سپس در لیست زیرین با انتخاب ستون نام کالا، ستون فعال شده و با کلیک بر کمبو می‌توان نام کالا را انتخاب کرد.



نکته: برای مشاهدۀ لیست حواله های انبار ایجاد شده نیز می‌توانید؛ بر روی آیکن لیست حواله‌های انبار در منوی انبار کلیک کنید. و همچنین با کلیک بر هر سطر حوالۀ  انجام شده گزینه‌های حذف و ویرایش در منوی انبار فعال شده و شما می‌توانید لینک انتخاب شده را ویرایش و یا حذف نمایید.
  • نرم افزار حسابداری سانیران
  • ۰
  • ۰

نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیان

کاردکس کالا

برای مشاهدۀ کاردکس کالا، ابتدا از سربرگ کالا و انبار، از منوی انبار  بر روی آیکن کاردکس کالا کلیک کرده ، و با کلیک بر کمبو در لینک گروه کالا، گروه کالا را انتخاب و در لینک کالا نیز با کلیک بر کمبو نوع کالا را انتخاب می‌کنیم. در این مرحله، سیستم به صورت خودکار کاردکس کالا را در لیست زیرین نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با انتخاب انبار مشخص از لینک انبار و یا تعیین شخص خاص در لینک شخص و یا انتخاب نوع عملیات از قبیل: خرید، فروش، برگشت از خرید و ... کاردس کالا را با توجه به نوع عملیات انتخابی خود با جزئیات مشاهده نمائید.

  • نرم افزار حسابداری سانیران
  • ۰
  • ۰

معرفی فاکتور خرید در نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیان

فاکتور خرید

برای ایجاد فاکتور خرید ، ابتدا از سربرگ خرید و فروش، از منوی خرید، بر روی آیکن فاکتور جدید کلیک می‌کنیم، در صفحۀ باز شده ، سیستم به طور خودکار شماره و تاریخ فاکتور را نمایش می‌دهد (قابل ویرایش است). در لینک فروشنده با کلیک بر کمبو، نام فروشنده را انتخاب می‌کنیم.
اگر بخواهیم سند آخرین فاکتور از فروشنده را ببینیم، باید بر روی در سمت چپ کمبو کلیک کنیم تا سیستم در لیست زیرین اطلاعات آخرین فاکتور از فروشنده را نمایش دهد. در غیر این صورت، بعد از انتخاب نام مشتری، در صورت لزوم تلفن و نشانی فروشنده را در لینک‌های مربوطه وارد کرده و در قسمت لیست زیرین بر روی نام کالا کلیک می‌کنیم در این مرحله ستون کالا فعال شده و یا کلیک بر کمبو، کالای خریداری شده را انتخاب می‌کنیم.



سپس اطلاعات لازم را در قسمت پرداخت، با توجه به نوع پرداختی ( نقدی، چک، حواله، خرج چک دریافتی) و با توجه به آنچه در بند 17 توضیح داده شد، وارد می‌کنیم. در این صورت، دکمۀ افزودن به لیست پررنگ می‌شود. با کلیک بر دکمۀ افزودن به لیست اطلاعات به لیست زیرین اضافه می‌شود. در این مرحله دکمه‌های حذف سطر و ذخیرۀ اطلاعات پررنگ می‌شوند که هر کدام عملیات خاصی را انجام می‌دهند. چنان چه تمایل به حذف سطر دارید دکمۀ حذف و چنان چه می‌خواهید اطلاعات ذخیره گردد دکمۀ ذخیره را انتخاب می‌کنیم. در نتیجه اطلاعات فاکتور خرید ذخیره می‌شود.
  • نرم افزار حسابداری سانیران